کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز تور‌های نوروزی مشهد از ۲۵ اسفندماه 

  • کد خبر: ۱۵۵۱۵۲
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
آغاز تور‌های نوروزی مشهد از ۲۵ اسفندماه 
معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: تور‌های نوروزی از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود. 

سید جلیل بامشکی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ۳ نوع تور حرم‌شناسی، خانه‌های تاریخی و آرامگاه فردوسی را برای زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی پیش بینی کرده است که از ۲۵ اسفندماه آغاز خواهند شد. 
 وی با بیان اینکه تور‌های حرم شناسی تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت افزود: تور‌های خانه‌های تاریخی و آرامگاه فردوسی نیز تا دوم فروردین ماه و پیش آغاز ماه مبارک رمضان خواهد بود. 
معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۶۰ تور تا ۱۵ فروردین ماه اعزام خواهند شد که مجموع حضور و بهره‌مندی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این برنامه پیش‌بینی شده است. 
وی در خصوص محل بازدید در هر تور نوروزی، عنوان کرد: در تور خانه‌های تاریخی از خانه ملک، خانه داروغه و خانه توکلی بازدید خواهد شد. در تور حرم شناسی بازدید از موزه‌های حرم مطهر رضوی را در پیش داریم و در تور آرامگاه فردوسی از آرامگاه شاعر خراسانی، بقعه هارونیه و موزه پهلوان رستم بازدید خواهد شد. ضمن اینکه در موزه پهلوان رستم نقالی را نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته‌ایم. 
بامشکی در خصوص هدف از راه‌اندازی تور‌های نوروزی با عنوان "خانواده سالم" بیان کرد: رویکرد ما در انجام چنین برنامه‌ای برگزاری تور‌های خانوادگی برای ایجاد فضایی بانشاط و مفرح به منظور پرکردن اوقاف فراغت خانواده‌ها است. 
وی با بیان اینکه ۷۰درصد هزینه‌های جاری تور‌های نوروزی را شهرداری مشهد پرداخت می‌کند افزود: زائرین و مجاوران می‌توانند برای شرکت در تور‌های نوروزی با شماره تلفن ۳۱۳۵ تماس بگیرند یا به پایگاه‌های راهنمای زائر در سطح شهر مراجعه کنند البته از طریق فرهنگسرا‌ها نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند. 
 معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در پایان تصریح کرد: مبدا حرکت با توجه به هر منطقه متفاوت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->